Sara

Annandag påsk, 2010

Publicerad 2010-04-05 15:07:30 i Sakerna

Idag vill jag bara tala om att det är fabulöst väder härnere. Jag och Caroline har precis kommit hem från en trevlig promenad där vi som vanligt diskuterade livets stora frågor. Såsom resande eller inte resande, pojkvänner och liknande. Mycket trevligt.

Nu har jag laddat om och dragit på mig lite mer presentabla kläder än tajts och myströja för nu ska vi åka upp till Parc Güell och äta på restaurang som är billig och har bra utsikt enligt herr Gärtner. Så vi får väl helt enkelt lita på det.

För övrigt går det bra på praktiken, jag är en hejare på att skala alla möjliga sorters frukt (men kiwi är min specialitet) och jag är dessutom superbra på att öppna monsterkonservbrukar med en monsteröppnare. Inte lika bra går det när jag ska försöka lyfta en full 25-litersdunk med solrosolja och försöka hälla litegrann i en stekpanna. Men hey, man kan ju inte vara bra på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela