Sara

Att vänta på besök

Publicerad 2010-03-10 12:34:53 i Sakerna

Idag blev det sovmorgon. Mycket trevligt. Det lär ju inte bli så mycket av den varan i helgen eftersom mina älskade morföräldrar och mina fantastiska bröder kommer. Vi ska turista ordentligt med Poble Espanyol, Camp Nou, Parc Güell och Sagrada Familia så det blir tidiga morgonar och jag hoppas på sena kvällar med Amerikanare på kvällarna, kommer bli hur trevligt som helst! På söndag kommer Ida, hon och jag ska nog inte turista riktigt lika mycket (hon får följa med till Parc Güell och Sagrada Familia på måndagen dock). Funderar på om hon och jag kanske ska ta oss en tur till Sitges eller liknande trevlig by.

De här godingarna längtar jag massa efter!



Kommentarer

Postat av: Ida Andersson

Publicerad 2010-03-11 19:39:44

jag litar på dig :) så du får ta med mig vart du vill :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela