Sara

Då kör vi, nu kör vi!

Publicerad 2012-10-27 22:34:26 i Sakerna

Jag tänkte att nu kör vi.
 
En gång i tiden tyckte jag ju att det var väldigt, väldigt kul att blogga. Framförallt tycker jag att det är väldigt kul att läsa bloggar. Och det är lite som att ska man läsa bloggar måste man blogga själv. Eller, så är det nog inte. Men det känns litegranna så.
 
Så jag tänkte att nu kör vi. Eller ja, jag tänkte väl mer att nu kör JAG. Och jag tänker tvinga M att läsa, för hon har lovat att hon ska göra det.
 
Men nu får vi se hur det här går. Nu kör vi. Jag har väldigt djupa tankar om någon form av genusinlägg. Och så får jag väl berätta hur mitt liv ser ut. Det händer ju liksom litegranna på ett och ett halvt år.
 
Men nu börjar vi såhär, eller, JAG börjar såhär. Nu kör vi, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela