Sara

Back to normal

Publicerad 2010-03-18 10:31:40 i Sakerna

Det har varit ett helt underbart väder här de senaste dagarna. Solen skiner och det är faktiskt riktigt varmt. Ida har utnyttjat detta underbara väder till att shoppa, hur hon tänkte där vet jag inte riktigt men hon verkade i alla fall nöjd med sin resa när hon åkte hem idag. Morföräldrarna och bröderna var också supernöjda när de åkte hem i tisdags. Nu är det alldeles fantastiskt skönt att allt är som vanligt igen. Ingen jättemadrass på golvet, inga guidade turer runt i stan bara två dagars distansvecka (har inte pluggat ngt alls hittills) och en helg kvar innan jag sätter mig på planet till Sverige. Längtar ihjäl mig efter mor och far och Ellen och alla andra.

Nu ska jag snart knalla upp till Montjüic. Självklart blir det fika. Ingen promenad utan fika, det råvägrar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela