Sara

Besök

Publicerad 2010-03-15 23:56:04 i Sakerna

Delar av min fantastiska familj har varit här på besök och vi har haft det fantastiskt trevligt må jag säga! Lite tapas, en hel del sol, lite shopping, lite matlagning och en hel del trevliga utflykter. Olika utflykter var olika mycket uppskattade av olika delar av familjen. Mormor var måttligt intresserad av Camp Nou medan Erik var lite mindre exalterad över Sagrada Familia. Men solen har skinit alla dagar utom en, bra betyg måste jag säga och det har varit varmt och skönt. Min guiri till bror tyckte att det var så varmt att det var läge för shorts. Och det klart, har man så håriga ben som han är det nog helt okej med shorts...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela