Sara

Ett ont knä men en trevlig kväll!

Publicerad 2010-03-07 19:36:35 i Sakerna

Gårdagkvällen blev till slut väldigt trevlig. Även om jag inte tycker att 20 euro är värt att betala för att gå in på en klubb. Men som sagt, trevligt! Dock slutade kvällen/natten mindre trevligt när jag lyckades ramla på dansgolvet och vrida till mitt knä på något konstigt sätt. Det gjorde svinont men snälla Simon tog hand om mig och fick in mig i en taxi så att jag kom hem. Dagen har tillbringats på akuten, nu har jag en linda och tre olika sorters tabletter så jag hoppas att knät blir bättre. Det borde det ju bli!


Gissa vilket knä som är skadat... Dock är det inte bara svullnad, det är en linda också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela