Sara

Knäuppdatering

Publicerad 2010-03-11 10:20:20 i Sakerna

Eftersom de två största händelserna i mitt liv just nu är mitt knä och mina morföräldrars samt bröders ankomst får ni stå ut med en massa tjat om det.

Var på besök hos farbror doktorn idag på morgonen och han sa att jag nog inte behöer vara orolig, fick ännu en kartong med antiinflammatoriska och det var det. Nu kan jag alltså börja hoppa och springa igen! Njae, kanske inte. Men jag kan i alla fall sätta mig ner och stödja på benet samtidigt. Det ni!

Nu ska jag äta ägg och yoghurt med flingor till frukost. Samt dricka en kopp the innan jag hämtar nyckeln till lägenheten där besökarna ska bo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela