Sara

Sara 07.50 i biblioteket

Publicerad 2006-12-11 07:47:10 i Sakerna

Jag funderar på att sluta gå til skolan. Av den anledningen att det är så jävla jobbigt att ta sig dit. Idag när jag gick till bussen blåste det och regnade. Det vr en jävelens tur att jag inte cyklade till bussen för då hade jag legat i ett dike nu. Jag hade blåst av vägen...

Funder på att sluta gå upp på måndagmornar också. Dom är jobbiga. Och bussen tar inte tillräckligt lång tid. Det går för fort att komma till skolan, jag vill sitta på bussen länge och ta det lugnt. Bläh.

För övrigt kommer jag att frysa hela dagen idag eftersom det var så kallt att gå till bussen, sen fick jag ju sitta i busskuren och vänta aplänge också. Det var visserligen lä där, men svinkallt iaf. Jag är i behov av en säng med duntäcke och sömn fram till jul tack. Jag instämmer med Lager, jag vill ha jul nu, hemma, med bara familjen.

Nu ska jag ha svenska, eller engelska, eller ngt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela