Sara

Sara är blond (för den som missat det)

Publicerad 2006-12-21 21:38:40 i Sakerna

Jag har kommit fram till att Nigella (tv-kocken) är väldigt jobbig med sina beskrivningar och stt översvallande tonfall. Det låter extremt tillgjort men hon farmstår inte som tillgjord. Ganska förvirrande alltså... Btw så vill jag ha hennes hår, det är wonderful.Dock självklart i (äkta) blond version. Skulle aldrig överge min blondhet^^ Det skulle ju förstöra mitt bästa argument till att vara allmänt dum ibland=P Dock tycker jag att IdaPida verkar mer blond än mig när hon påstår att alla stenar borde vara rosa... Då skulle det ju skära sig mot det gröna gräset på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela