Sara

Sara är borta...

Publicerad 2006-12-23 13:17:17 i Sakerna

Hjälp, jag läste nga av mina gamla bloggar på lunar från sommaren och sista tiden i våras. Hemskt, alla människor man tyckte så mkt om då som man inte pratar med idag.

Läste om när vi var på Liseberg och jag minns hur lycklig jag var den dagen, och hur rädd jag var. Jag förstår inte vart känslan av lycka tog vägen... Vart den är nu. Vart är den Sara som grät på skolavslutningen och som blev kär på Sista Natta. Vart är den Sara som kom lycklig till gymnasiet övertygad om att allting skulle vara ungefär som förut, fast bättre. Försvann den Sara den där första dagen å gymnasiet när allting blev så fruktansvärt fel, eller försvann hon senare, när hon trodde att allt var bra igen och hennes vrld föll samman, igen...

Vart tog den unga, glada, sprudlande, lyckliga Sara vägen?

Kommentarer

Postat av: Ejlan :P

Publicerad 2006-12-23 16:52:05

We need to talk, friend.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela