Sara

Sara är duktig

Publicerad 2006-12-20 18:32:14 i Sakerna

Jag känner mig extremt duktig idag faktiskt=) Jag har bakat både kakor och knäck. Nu fattas bara ett förkläde och sen är jag en fullfjädrad husmor. Frågan är om det är ngt att sträva efter^^

Såå, den här dagen har varit extremt lat, har endast bakat och läst ut min bok (bibliotekets bok). Den var överbra=) Nu ska jag börja med boken jag fick av Lottie, jag älskar böcker=) Och jag älskar Lottie, ska åka hem till henne ngn dag och dricka the och kolla på Love Actually. Den filmen är så underbar=) och Hugh Grant är så het=P

Kommentarer

Postat av: Ejlan :P

Publicerad 2006-12-20 19:14:06

Hugh Grant är INTE het! Colin Firth däremot, ojojoj, skulle inte göra ont att ha honom mellan bena ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela