Sara

Sara är inte riktigt på topp

Publicerad 2006-12-05 17:22:42 i Sakerna

Dagen idag. Ingen bra dag, absolut ingen bra morgon.
Vaknade och ville verkligen inte gå upp. Ville bara ligga kvar, somna om och glömma allting jobbigt och hemskt.

Men jag pallrade mig upp, drog på mig min mysiga rosa tröja och tog mig till skolan. Uppsatsen gick bra, som väntat. Och sen gick jag till mormor eftersom jag inte orkade med skolan (människorna).

Efter det var det tungt att gå tillbaka till skolan. Svenskan, diskuterade Dirty dancing med Sofie. tillbringade även matten med henne, och Maria. Sen ringde jag morfar och han skjutsade hem mig, jag pallade inte att vänta på bussen i en timme....

Det är inte min tid just nu.

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2006-12-05 22:30:11

Inte min heller...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela