Sara

Sara är oteknisk=D

Publicerad 2006-12-21 12:25:43 i Sakerna

Jag är extremt oteknisk. Min lösning på tekniska problem brukar vara att trycka på alla knappar samtidigt, eventuellt kollar jag på knapparna innan jag trycker, fast det händer ganska sällan. Dessutom blir jag aparg på saker och ting som inte fungerar. Det är såå jobbigt^^ Men, mor och jag var inne på AIS med Lillan idag och killen där sa att det var bra att jag "grejade". Enligt honom är det så man lär sig=P

Dessutom förelog mamma att jag kunde bli datatekniker och vara en sådan som inte ser ner på otekniska människor, jag vet ju hur det är=P Men jag tror inte datatekniker-yrket är min grej riktigt=P

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2006-12-21 13:42:05

Oteknisk och analfabetisk:P "förelog"...

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-12-21 14:53:30

Vad fan är "Lillan"?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela