Sara

Sara är typ busy^^

Publicerad 2006-12-08 16:16:35 i Sakerna

(Guuud vilken löjlig rubrik^^)

Förlåt för ickebloggandet de senaste dagarna, en kombination av för lite tid och muppigt blogspot.

Så, offentlig ursäkt avklarad.

Veckan har varit extremt jobbig, uppsats, ty-prov och sh-prov. Det gick bra (believe it or not) och igår kom jag hem klockan tio efter att ha sjungit med Jäla kyrkokär (!) i två och en halv timma. Jag ska vara deras lucia iår. Lätt den hetaste lucian ever i Jälas historia^^ Ska bara lära mig alla sånger först=P Det blir knep annars...

Såå, helgen innehåller Gbg med IdaPida, ska bli trevligt=) Det var längesedan vi var där nu, och jag har inte shoppat på veckor... Lördagkväll = luciafirande. Höhö, lätt att jag kommer vara den enda (utom Tilda och Lager och alla Jälainvånare) som är på grötfest eller?^^ Och på söndag blir det råplugg på anatomin... Har inte börjat än och ligger riktigt illa till=S

Sådärja, nu är det så att jag ska gå och äta ur min chokladkalender, faktiskt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela