Sara

Sara bakar pepparkakshus

Publicerad 2006-12-22 21:22:49 i Sakerna

Glögg och julgodis är sååå mysigt gott=) Dock upptäckte jag att fudgen jag gjorde i tisdags nog hade kunnat koka i ett par minuter till... Men den är god iaf=)

Bakade (säger man baka eller göra?) pepparkakshus med mor min förut... Det roliga med henne är att hon inte kan nöja sig med ett hus, hon ska ha en hel by, med människor, djur, litet hus, stort hus, stall och granar i storlekarna small, medium och large. Älskade lilla mamma. Som hatar att göra pepparkakshus men som gör det iaf, och nog egentligen tycker att det är ganska kul=P Imorgon ska jag göra nejlikeapelsiner. Det luktar så gott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela