Sara

Sara blev överraskad

Publicerad 2006-12-27 22:37:49 i Sakerna

Folk har gaddat ihop sig mot mig. Dock på ett bra sätt. Skulle ha kalas för mina släktingar idag, dom skulle komma vid sju. Dock ringde dörrklockan redan vid kvart över sex. Som tur var hade mor min tjatat på mig att klä på mig så jag var färdigsminkad och klar. När jag öppnar dörren är det dock itne nga släktingar. Istället vrålar fyra tjejer "Surpise!" rakt i ansiktet på mig. Det var ganska oväntat och min första tanke var "Vafan gör dom här, vad ska dom äta, hur länge ska dom stanna?" Men men, jag fann mig, log och såg glad ut. Ännu gladare blev ajg när jag fick paket^^ Tre muggar (Tilda tycker nog att jag ska bli som Torbjörn) två självlysande skedar (också Tildas idé), en bok Små citroner gula, som mamma sa att vi redan hade och ett blått armband som är mkt fint=) Sen satte vi oss i mitt rum och pratade och Néa kom lite efter alla andra eftersom hon ju är en liten sjukling för tillfället. Och sen spelade vi Vem vill bli Miljonär Junior... Dock ska vi spela den vuxna versionen nästa gång eftersom frågorna var überlätta. (I vilket land ligger Sankt Petersburg?)

Det var jätteroligt flickorna=) Tack så jättemkt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela