Sara

Sara blir väckt...

Publicerad 2006-12-27 14:11:41 i Sakerna

Väcktes i morse av tre stycken skönsjungande (?) människor. Är dock osäker på om far min sjöng, men han medverkade iaf på väckningen=P Den fjärde fattades och hade som ursäkt att han inte orkade gå upp. Victor får med andra ord ingen överstämma på sin födelsedagsmorgon nästa år. Menmen, jag fick iaf en bok till (oh yes, lyckan är fullkomlig=)), en metronom och pengar (mamma påstod skrattande att jag alltid var i behov av det. Förstår inte vad hon menade med det=P). Så nu har jag läst ut den nuvarande boken och ska börja med den jag fick idag=) Djävulen får vänta ett tag till alltså. Är dock lite rädd för att jag kommer att bli besviken på den. Har hört så mkt om den och alla säger att en är så bra så jag har jättehöga krav=S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela