Sara

Sara fryser

Publicerad 2006-12-01 17:37:35 i Sakerna

Alltså, min fader MÅSTE fixa isoleringen här. Måste, annars kommer jag läga beslag på den bärbara datorn och ingen annan kommer få låna den (kanske mamma, för hon fryser liak mtk som jag).

Ganska soft dag idag faktiskt. Sjöng ju på morgonen och sen kollade vi på Crash på engelskan visserligen trist att kolla på den igen eftersom den inte är särskilt bra, men att kolla på film istället för att jobba med gramamtik är ju inte fel direkt.^^ På historian redovisade jag och Matilda. Deg dög väl, typ... Fast vi missade den sista sidan, den som jag helst ville ha med eftersom jag tror att käre Mikael gillat den delen^^ Men men, shit happens. På håltimmen tänkte jag hyra film på Filmstallet, men det var stängt så jag körde på AllVideo ist. Casanova blev det=) Fick gå själv genom hela staden efterom ingen snäll flicka ville följa med mig, det var lite elakt tycker jag. Faktiskt. Smahälls kunskapen var riktigt okej idag, Ugglan fick tom till ett skämt som folk skrattade åt=)

Men, nu är det helg och nu ska jag vara social med folk ajg aldrig träffar, baka med mamma och ha det allmänt mys=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela