Sara

Sara har beslutsångest

Publicerad 2006-12-12 16:59:49 i Sakerna

Ålle-förfest eller tv:n?

Det är bannemig livets stora fråga för tillfället...
Men jag tror att tv:n vinner, vill inte gå på Ålle och orkar inte vara på en förfest och åka hem efter den, så fruktansvärt onödigt, slöseri med besnin, onödigt bidragande til växthuseffekten osv... Plus att jag måste sminka om mig och byta kläder... Jobbigt väre får jag säga^^ Och som Sofie påpekat för mig en tio ggr idag eller ngt: Det kommer fler Ålle, och lätt fler förfester. Såå, Ugly Betty framför tv:n med glögg (eller jordgubbscider) är det som gäller idag alltså... Höö, jag kommer ha dte öveeermysigt=) Eventuellt kan jag få med mig mor i tv-myset också.. Fast jag tror inte att hon gillar Ugly Betty^^

Jag lovar dock dyrt och heligt att jag ska festa hela natten igenom i trean. (Hoppas att jag har glömt det tills dess^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela