Sara

Sara har klänning=)

Publicerad 2006-12-15 07:47:12 i Sakerna

Har äntligen tagit mig i kragen och har klänning på mig idag, det var ju överlängesen jag hade klänning på mig. Jag är inte riktigt jag utan klänning. Dessutom behöver jag inte byta om till julbordet ikv nu=) Ska blir mkt trevligt ikv tycker jag allt=) Träffa Kinnarparna (om det nu är nga som kommer) och prata md de gamla töserna=) Iaf två av dom^^

Imorrn får jag ju  också prata med gammalt folk=) Då ska gamla klassen till Jessica och umgås. Typ, dansa på dansmattan^^ Dock hoppas jag att jag slipper det. Jag suger på det^^ Tror att jag var sämst efter Martin förra ggn=S

Har tre lektioner idag, och två håltimmar, en på 3 h och 15 min eller ngt. Hemskt. Men men, jag går väl hem till mormor och morfar och äter lunch, hoppas att mormor kommer hem på lunchen idag, det var längesen jag träffade henne... Eventuellt strögar jag ner till centrum och inhandlar choklad till morfar=) Då kan jag ju se fram emot paketinslagning när jag kommer hem, älskar att slå in paket=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela