Sara

Sara har lite panik

Publicerad 2006-12-08 21:38:40 i Sakerna

Alltså, jag har ingen aning om vilka människor jag ska köpa julklappar till, och jag ska köpa julklappar imorgon. Det är lite smått panikartat.

Men, jag har köpt till de värsta iaf , ska bara komma på ngt till mor och far, för det är dom värda, egentligen är morfar värd ngt också eftersom han skjutsar mig från falköping till Gökhem flera ggr i veckan. Jag gillar min morfar, han tycker fortfarande att jag är en liten flicka och tror inte att jag kan laga mat ordentligt^^ Men han svår att köpa julklapp till...

Borde gå och lägga mig nu om jag ska orka vara social mot IdaPida på tåget imorrn. Jag är dålig på att vara social på tåg... Åtminstone med Ida^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela