Sara

Sara har städat

Publicerad 2006-12-22 10:26:02 i Sakerna

Vaknade imorse av en knackning på dörren varefter min moder kom in och satte sig på min sängkant. Efter henne kom yngste brodern och satte sig i hennes knä. Dom hade en mkt intressant diskussion om min nattduksbordslåda och huruvida Erik skulle köpa PotC2 i julklapp till Victor. Dom kom fram till att han inte skulle göra det eftersom han inte har 20 stycken guldtior vilket är det som krävs för att köpa den. Det var väl en ganska normal diskussion i och för sig. Men det onormala var att dom förde den på min sängkant klockan 9 en jullovsmorgon...

Efter det gick jag upp (det omöjligt att inte vakna när två människor sitter och pratar på ens sängkant) och åt frukost. Sedan städade jag faktiskt mitt rum. Både dammsög och dammade. Och det var överdammigt. Jag fattar inte vart allt satans damm kommer ifrån. Den som uppfann damm borde bannemig hängas eller ngt liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela