Sara

Sara hos Jessica=)

Publicerad 2006-12-17 12:02:26 i Sakerna

Hade en trevlig lördag med mina gamla klasskompisar hos vår gamla klassföreståndare igår=) Åt pizza, kollade på The 40-yearold virgin (japp, det blev en film med sextema iår igen^^) och sjöng på SIngStar, lyckades t o m få Sandgren och Martin att sjunga, det var mkt bra gjort av oss tycker jag allt=) Dessutom hade vi heta diskussioner om hur nyår skule tillbbringas och hur, vart och när vi ska ha nästa tjejkväll (torsdag den 21 hos Yngve). Dock dog nyårs-diskussionen ut. Vår middag med medtagna dejter blev alltså inte av=P Hade varit rätt trevligt annars att dissa nyårssupandet och växa upp lite^^ Men men, trevligt att träffa Jessica igen, hon verkade vara glad=) Dessutom fick vi ju träffa Fredrik, han spelade Flipper-spel med oss^^ Jag suger på lfipperspel=P Har aldrig spelat förut, första ggn igår^^ Dock var Lager riktigt bra, och Yngve var inte så dålig hon heller^^

Jessicas lägenhet är ju så fruktansvärt fin. Jag vill också bo där=) Med massa ljus överallt och en jätteskön soffa, apsnygg matta, härligt kök osv...

Det här måste göras om folk=)

Kommentarer

Postat av: Ejlan :P

Publicerad 2006-12-17 14:58:04

Ska vi inte träffas på nyår?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela