Sara

Sara hos morföräldrarna

Publicerad 2006-12-26 14:23:31 i Sakerna

Befinner mig för tillfället hos mina morföräldrar tsm med min morbror och hans familj, och mammas morbror och moster... Dock pratade dom om bilar, och målarfärg så jag dissade dom för en stund. Pallar inte riktigt det=P Min mormor är iaf extremt söt och gullig och hade plockat fram svarta pumps åt mig som hon hade i garderoben=) Mkt trevligt må jag säga. Får inte en gnutta skoskav av dom heller, det är sällan det händer mig. Jag har knepiga fötter.

Jag önskar att jag tagit med mig min älskade bok hit. Då hade jag kunnat roa mig med den... Men jag får väl plundra mormors bokhylla. Dock har jag en känsla av att jag redan gjort det en gång. Och då var det inte ngn lyckosam plundring. Men försöka duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela