Sara

Sara i studentbostäderna

Publicerad 2006-12-17 12:45:08 i Sakerna

Lördagkvällen tillbringades inte hemma (som planerat) utan hos äldste brodern Konow i hans studentlägenhet med två bärbara datorer och de två äldsta bröderna Konow. De var jättesöta där de satt mittemot varandra med varsin bärbar dator, lyckades dock hålla mig för skratt. Satte mig alltså framför en av de bärbara datorerna och lyssnade på den fruktansvätr dåliga musiken på den (okej då, Metallica var lika bra som altlid) och frös, kallt som rackarns var det.. Pga yngre broderns, Davids, ickefungerande dator (eller om det var ngt annat det var fel på) kunde jag inte ladda ner ngn BRA musik till datorn... Vilket innebar att jag gick över till att spela Kungen (och det var inte JAG som förstörde Konows 100%-iga statistik, det var han själv) och Harpan. När David konstaterade att han var hungrig drog vi till Gondolino (efter att jag konstaterat att det var den nästbästa pizzan i stan (Magdaleta är väl fortfarande stängt?). på vägen till Gondolino frågar äldre brodern Konow:

Johannes: Vet ngn vart vi är?
David: Jag vet inte, Sara vet.
Sara: Undertryckt stön...

Till saken hör att bröderna Konow levt större delen av sina liv i Falköpings Kommun och BORDE hitta från Wetterlinsgatan till Gondolino. Men dom motsade detta påstående med att dom bott i Åsarp (=världens ände) och att de pga detta hade en ursäkt för att inte hitta. Jag höll dock inte med om denna ursäkt eftersom jag bott i Gökhem och ändå hittar.

Tillbaka i lägenheten masserade jag Davids nacke (lite dåligt samvete för att jag slagit honom upprepade ggr) och kollade på när han spelade StarWars. Trevlig lördagkväll faktiskt=) Kunde ha varit värre=P

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2006-12-17 12:54:34

(Yngre brodern för den som undrarxD)

Du, jag har FÖRTRÄNGT det mesta av min Faköpingskunskap...;) Och dessutom brukade inte jag ströga Wettelin när jag var i Fkpg... Ehh, fråga inte varför;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela