Sara

Sara kollar på konståkning

Publicerad 2006-12-30 22:38:59 i Sakerna

Har precis kollat in konståkningsgalan från Oberstdorf. Älskar konståkning, det är fruktansvärt underbart att titta på=) Tyvärr var ju inte min favorit Stephan Lambiel med=/ Men han är nog med i EM om tre veckor och då ska jag sitta klistrad framför tv:n^^ Det lär inte bli mkt studat dom dagarna^^

Jag tror förresten att Erik kommer bli värsta konståkaren för han kollade lite tsm med mig och han var värsta inne i det^^ Han är så söt, min lillebror=)


Stephan Lambiel

Kommentarer

Postat av: Starfucker

Publicerad 2006-12-30 22:54:13

Trevligt med någon annan som också älskar konståkning!

Postat av: Konow

Publicerad 2006-12-31 00:20:12

Sara, din blogg är konstig, annonsgrejjen är mitt i bilden, och det är skönt för då slipper man se konståkaren;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela