Sara

Sara luktar oangenämt^^

Publicerad 2006-12-21 16:01:57 i Sakerna

Jag har stekt köttbullar idag (och trillat dom med=P)... Till följd av denna angenäma syssla så stinker jag stekos. Det är inte fullt lika angenämt. Dock kommer det bli angenämt att äta köttbullarna sen. För hemgjorda köttbullar är övergott=) Speciellt mormors=) Tog en dimmig promenix med mor min också och vi diskuterade att jag går ävldigt fort. Jämfört med henne alltså^^ Fast jämfört med henne går alla fort...=P

Och boken jag fick av Lottie är apans bra=) Det tråkiga är att den nog lär ta slut fort. Det är lite deprimerande faktiskt...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-12-21 16:39:56

köttEbullar ;D gulligt!

Postat av: Konow

Publicerad 2006-12-21 19:27:01

DU som går så långsamt??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela