Sara

Sara lyssnar på jullåtar

Publicerad 2006-12-04 18:56:37 i Sakerna

Idag var jag mkt, mkt trött. Det gick ganska bra att gå upp. Men när jag satt på bussen blev jag alldeles jättetrött... Det var jobbigt.

skolan överhudvudtaget har varit jobbig idag. Eftersom jag var så trött och fruktansvärt osocial. Allt avr hemskt idag. Utom idrotten. Det var riktigt roligt faktiskt. Bandy är roligt. Faktiskt=) När man kör bara tjejer=P

Så, när jag kom hem idag kollade jag och mamma igenom skolkatalogen=) Hon är mysig min mamma, hon skulle bort ikväll och konstaterade att:
- NÄE! Jag kan INTE gå såhär till symötet!
Sagt med extremt barnslig röst. Hon hade plyschset på sig. Fast jag tyckte att hon kunde gå så^^

Nope, nu ska jag bara lyssna på jullåtar och njuta.

Snart är det jul=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela