Sara

Sara och säljaren

Publicerad 2006-12-28 20:13:29 i Sakerna

Dagen tillbringades i Jkp med Konow. Vi gick runt på A6 och jag pratade med säljaren inne på Siba med dom mkt fina ögonen. Tror dock att han tyckte att jag var extremt blond och okunnig=S Det stämmer ju visserligen, men man vill ju inte att det ska skina igenom^^ Tvingade in Konow i en massa trevliga affärer som han hatade, men han hade ju sagt att jag fick bestämma, eller hur det nu var.. Vi hade en lång diskussion huruvida jag eller han bestämde. Hade en ännu längre diskussion om blomman på bordet där vi åt. Jag hävdar starkt att det är en blomma, Konow däremot tror stenhårt på en kaktus. Efter det strögade vi ner mot centrum och diskuterade folks missuppfattingar, troenden och tyckanden om oss och hur vi ska bli av med dom. I centrum träffade vi på Anders och Sofie, fast vi lämnade dom ganska snabbt eftersom det blev ... knepigt. Jag och Konow gick till Musikbörsen istället. Jag hatar att gå in i musikaffärer... Jag känner mig extremt liten och omusikalisk, men Konow tyckte iaf att det var trevligt^^

Satt med Sofie på tåget hem och vi följdes åt i staden också. Mkt trevligt att prata med henne igen. Sofie är mysig=)

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2006-12-28 23:42:13

Oh, jag hatade det väl inte, och säljaren var bög, jag lovar! Btw så vill jag att du länkar till min blogg med nu när jag gjort mig sånt jävla besvär och skaffat den för DIN skull:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela