Sara

Sara om dagen

Publicerad 2006-12-18 13:14:14 i Sakerna

En mkt onödig dag i skolan idag måste jag säga. Jag har inte haft en enda vettig lektion. På engelskan hade vi vikarie eftersom Märit är sjuk och vi kollade på en knepig film som ingen fattade och fikade. Svenskan var inställd, samhällen var också inställd och på gympan dansade vi. Fast det var ganska jobbigt att dansa=P Typ springa runt i Trojka och Susanna. Dessutom fattade ingen ngt så alla krockade med varandra. Klockan två ska jag befinna mig i Pingstkyrkan (måste hitta ngn som kan eskortera mig dit, Erik borde hitta) och sjunga med kören, efter det slutar jag. Fast jag ska fika med Ida innan jag åker hem. Och på bussen ska jag byta julklapp med Lottie=)

Håltimmen (inställda svenskan och samhällen) spenderades på stan med Sofie (eller, tio mintuer på Vero Moda) och sen gick vi hem till henne och åt russingodis. Jag kollade in almanackan med bilder på henne och hennes fotoalbum med massa bilder från deras julfirande och Greklandsresor.

Sitter alltså nu i biblioteket och känner för att gå och lägga mig i en varm, skön, stor, säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela