Sara

Sara pratar i tfn

Publicerad 2006-12-29 14:23:42 i Sakerna

Hmm, dagen har bestått av telefonsamtal känns det som. Ringde upp alla flickorna (nästan) och bad dom ta med sig diverse saker (neej, inte en omskrivning för sprit) på söndag. Har trots denna tfn-hysteri ett samtal kvar. Till Telenor för att kolla om jg missat ngn uppdatering. Jag kan ju still not skicka sms... Jag är beroende av sms. Tänk vad smidigt det varit om jag kunde sms:at alla flickorna idag ist för att ringa. Mkt bättre...

Jag har iaf hittat snäckorna till mp3:n... Så i nästa vecka ska jag tvinga med mor till Skövde och byta min mp3. Skulle egentligen inte vilja handla på Siba, enligt mig suger dom. Men jag måste väl antar jag dom ger mig nog inte pengarna tillbaka...

Så småningom idag ska jag åka til Lottie och kolla på film och mysa=) Trevligt värre. Dock tror jag att jag lovade att låna Idas Love Actually och ta med. Det har jag glömt. Men jag får väl ta med en annan film. Ängel i New York eller Ever After kanske... Eller om jag kan hoppa in på Bilisten och hyra Stolthet och fördom. Fast jag kanske ska läsa boken innan jag ser den filmen...

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2006-12-29 21:53:56

Se INTE Stolthet och Fördom, den suger, vi blev tvingade att se den av vår onda lärare, jag somnade...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela