Sara

Sara promenerar under stjärnorna

Publicerad 2006-12-18 17:43:01 i Sakerna

Det var värsta mysigt att gå hem från bussen idag=) Det var stjärnklart, romantiskt värre=) Lite tråkigt bara att bilarna hade helljus på och bländade mig, då blev jag arg... Och så fick jag ont i föterna eftersom jag sprungit runt i mina högklackade stövlar överallt idag. Det blir nog oglamouröst lågklackat imorrn...

Det var mysigt att fika med Ida också=) Alltid lika trevligt att reta henne^^ Och mkt trevligt att få (och ge) julklapp av Lottie. En bok=D Människor som köper böcker till mig är mkt smarta eftersom jag alltid tycker om att få böcker=) Jag önskar mig förresten en svart pennkjol i julklapp också^^ Och de oerhört snygga svarta pumpsen med kilklack i trä som jag sett på Skomästaren. Bara så att alla vet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela