Sara

Sara småpratar

Publicerad 2006-12-14 19:24:02 i Sakerna

Det händer banne mig saker i mitt liv nu, höhö, inte särskilt intressanta, eller ens stora. Men jag känner mig extremt effektiv på dagarna numera^^
Dock skolkade jag från spanskan idag eftersom jag inte ville vänta en timme på den, så jag drog tidiga bussen hem och mor blev lite sur på mig=S Men morfar sa att jag nog behövde det=) Han ska få choklad i julklapp, ska nog inhandla den imorrn/måndag. Måste hinna innan Konsum stänger... Lite boring att dom ska stänga faktiskt, värsta tradition med Konsum ju, lr ngt^^

Meen, tillbaka till effektiviteten. Har massa saker att göra i helgen. Dock ledig lördagkväll, faktiskt=) Mina lördagkvällar brukar, när jag tänker efter, vara lediga. Och jag hinner faktiskt läsa på dagarna numera, vilket visserligen KAN bero på att jag skolkat (bara idag!) eller på att det är slut på läxor och prov nu... Men jag tror nog fortfarande att jag är effektiv^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela