Sara

Sara spekulerar

Publicerad 2006-12-18 13:35:37 i Sakerna

Jag har fruktansvärt tråkigt, så ickeunderbart att sitta i skolan en håltimme utan ngt som helst att göra. Jag blir snart extremt deprimerad. Funderar på att ströga ner till Pingstkyrkan, ett segt strög så att jag inte är  där för tidigt. Men vet inte riktigt vart jag ska gå in i Pingstkyrkan... Vart ligger egentligen ingången?!? Finns det flera ingångar? Och finns det förresten flera Pingstkyrkor istan? Isf ligger jag illa till om jag vet vart fel Pingstkyrka ligger. Det är stort behov av en människa som körar nu, vill inte gå ner dit själv=S Pinsamt ju!

Jag är hungrig, det blir nog banne mig kladdkaka/morotskaka/ngt annat mkt matigt på Lilla Blå med IdaPida sen. Om jag inte ska dra ett snabbt strög till mormor och länsa hennes julkalender innan jag drar till Pingstkyrkan...

Undrar när min datalärare har rättat klart mitt Excel-prov. Och undrar när min PP-presentation måste vara inlämnad, och vad jag ska ha för ämne på den. Ngn som har ett bra förslag (betoning på bra)? Kanske borde lämna in Kalmarunionen-presentationen bara för att slippa göra ngt. Måste nog kolla på den igen, frågan är om jag har den i färdigt format med bilder eller om bara Matilda har det. Måste snarast kolla upp detta...

Tobbe sitter snett emot mig nu, han har kattögon...

Kommentarer

Postat av: Ejlan :P

Publicerad 2006-12-18 22:15:30

Tobbe är äcklig . . .:S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela