Sara

Sara tycker om Konow

Publicerad 2006-12-03 20:58:49 i Sakerna

Idag har Sara strögat runt i Jkp med den kära, kära Konow=) Och vi har diskuterat allt från märkeströjor (han är såååå modebög^^) till politik och våra knepiga kompisar och de eventuella rykten som kommer att surra^^ Vi strövade först i centrum men sen kom vi frm till att vi inte riktigt visste när det öppnade, då gick (ja gick!) vi till a6 och strövade där=) Köpte typ ett halvt kilo godis som jag funderar på att slänga eftersom jag blir äcklad av det. Yuck...
De sista två timmarna satt vi på stationen och var allmänt trötta och sura (dock inte på varandra). Jag pillade i hans hår och han frös. Stackars febriga Konow...

Men, nu ska jag bannemig sova. Jag är pumsig.

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2006-12-03 22:51:45

Jepp, jag har officiell feber och kommer skippa skolan imorgon, men jag är INTE modebög ;P Jag ska få en Fred-Perrytröjaaaaaa :):):) Av mamma, som jag inte skällde på... Förlåt... Och du, jag tycker om dig med, det här ska vi göra om!

Postat av: Konow

Publicerad 2006-12-04 13:52:42

Några rykten än?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela