Sara

Sara vill ha röda strumpor^^

Publicerad 2006-12-25 15:54:41 i Sakerna

Jaa, nu är julen slut. Och det trevliga är att jag fortfarande har en massa (iaf nga) presenter kvar att få innan jag har gjort mitt för den här julen=) Förom två dagar fyller jag år=) Berättade lite smidigt för mormor igår vad hon skulle köpa^^ Svarta pumps och röda strumpor=) Haha, jag lägger till nya saker varje dag på önskelistan=)

Så, presenterna igår uppgick till två böcker, en übergullig porslinstomte och en massa smink eftersom min mormor tydligen tyckte att jag inte hade tillräckligt hade hon köpt en väska fylld med smink=) Inte mig emot^^ Dessutom fick jag pengar. Såklart. Det är ju ett stående inslag.

Tillbringade kvällen igår med att busa med min mkt söta kusin Tilda också=) Den flickan är verkligen übergullig=) Hon hade röda strumpor på sig, det är därför jag vill ha det, det är sååå snyggt=)

Såå nu ska jag återgå till att läsa min bok=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela