Sara

Dagen idag

Publicerad 2006-11-07 11:13:34 i Sakerna

VI hade datakunskap... Tyvärr. Så fruktansvärt tråkigt med datakunskap.

Men men, sitter för tilfället i bibblan med Maria, Emelie och Lager som jobbar på sin samhällsinlämning. Min grupp blev ju då klar igår^^ Och snälla Sofie skrev rent på datorn=)

Alltså, så här är det. Jag pallar verkligen inte tisdagar. Värsta hemska dagen, med sovmorgon som inte går att utnyttja, lååång håltimme och ännu längre historia-lektion allra sist på dagen som slutar klockan fyra. Jag är hemma tio över fem ikv. Dessutom är historian fruktansvärt tråkigt för tillfället. Jag älskar historia i vanliga fall, men nu är det verkligen döden. Jag har dessutom kommit på att det ämne jag och Matilda har valt (Kalmarunionen) som är SKITSTORT! Den upplöses ju och stiftas igen en massa gånger. Orka det eller, neeej! Men, jag ska prata lite med Mikael så kanske vi kan ta bara en period... Vore mycket bättre. Dock är jag tveksam till om han går med på det...

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2006-11-07 13:37:18

Stackare, lider med dig... Har för tillfället en timma hål :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela