Sara

Dåligt morgonhumör^^

Publicerad 2006-11-07 08:04:49 i Sakerna

Sara pallar verkligen inte tisdagmornar, eller måndagmornar, eller nga mornar öht. Så fruktansvärt jobbigt att gå upp ur varma, sköna, underbara sängen... Dessutom kläckte Erik ur sig att vi kanske eventuellt inte har datakunskap pga bortrest lärare. Mkt otrevligt isf eftersom det innebär att jag är här alldeles helt i onödan.

Undrar vart i hela friden Matilda har tagit vägen... Hon ska ju vara här och hålla mig sällskap hemska tisdagmornar, men, hon kanske tar den sena bussen, den lilla skolkisen. Jag får väl börja göra det jag också. Gött med en sovmorgon=) Fattar inte vfr vi inte kan börja som alla andra i normal tid klockan åtta. Ogillar schemaläggarna mkt starkt, ogillar mitt schema ännu mer...

Öhh. ja rörig blogg, men, det går ut på att jag börjar en halvtimme senare än alla andra och därför måste vara här en halvtimme alldeles i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela