Sara

Inspiration

Publicerad 2006-11-05 11:06:25 i Sakerna

Gomorrn!

Vaknade idag av att Erik vrålade över hela huset att han behövde tejp, efter det vrålade min mamma att vi inte hade ngn tejp. Då gick jag upp och sa försynt att jag hade tejp som han fick låna. Dagens goda gärning är alltså fixad^^ Efter det så kom min mamma upp och konstaterade att min nya klänning passar perfa med min tunika, dock vet jag inte om jag håller med om det... Sedan diskuterade vi diverse förändringar i mitt rum. Jag blev värsta inspirerad av Lisas übersnygga rum. Så, nu ska jag också fixa till det=) Nya tavlor, inga hemska bilder på dörrarna... Och jag ska tapetsera över den satans tjärläckan på väggen, och ta bort kletfläckarna från densamma.

Mitt rum är skabb...
Men, nu ska det bli andra bullar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela