Sara

Jag = Tandfé?

Publicerad 2006-11-02 21:38:31 i Sakerna

Det kanske ska bli mitt nya jobb, tandfé. Seriöst, hur coolt vore det inte att skaffa en lång vid spetskjol, en bahytt (en slags hatt) med sidenband och ett trollspö. Dessutom matchande vingar. Oh yes, där har vi det, det mest romantiska jobbet i världen med månskensflygningar och förttrollningar, perfekt!
Måste bara rekvirera en livvakt (månskenspromenader är ju inte direkt ofarliga, speciellt inte i Fkp) och en uppfinnare (tyvärr finns det ju inga flygdugliga, söta, mobila vingar) sen har jag drömjobbet klart!

Frågan är bara vad i hela friden jag ska heta... Det tål att funderas på. Förslag välkomnas=)

Och joo, just det. Anlednngen till dennna idé är att Erik har tappat sin allra första tand. Efter nga månaders vickande. Och eftersom han för dagen vägrar att gå ch lägga sig utan mamma ska jag agera tandfé. Kära mor lovade att jag skulle få ersättning för mina utlägg imorrn=P

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2006-11-03 00:05:16

Haha, du kan ju alltid be min bror att va livvakt, han bor ju i fkpg;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela