Sara

Jag vill ha fredag idag^^

Publicerad 2006-11-10 17:57:31 i Sakerna

Gick prima på spanskan, den var inte alls, svår. MVG here I come^^ På engelska testet efter det gick det väl lite sämre. Dock blir det nog bra det också, I hope^^ Och på historian idag jobbade jag bannemig järnet, utom dom sista 20 minuterna, för då tyckte jag att jag jobbat nog, som tur var hade MIkael då gått och gömt sig så han såg inte att jag slappade=P Och stackars Matilda suckar lika mkt varje historialektion när jag jobbar och tycker det är skitkul^^ Carin, Emelie och hon konstaterade också att jag kan väldigt mkt eftersom jag visste vad patriarkalisk var=P Dock gav jag väl ingen prima förklaring kanske, måste kolla upp det så att jag kan förklara bättre nästan gång^^ På håltimmen drog jag, Matilda, Carin och Lager till Donken och åt eftersom Matilda och Lager skulle inhandla OTH-dvd:er, dock blev det bara Matilda som köpte en sen eftersom Lager snabbt konstaterade att hon hade alla avsnitten. Men men, det var iaf trevligt och jag käkade som bara den. Värsta onyttigt, men vafan, är det helg så är det. Sen skulle jag försöka gå nerför den mkt branta stensluttningen med mina högklackade stövlar och jaa, det gick väl sådär får jag säga, dessutom fick jag springa över vägen också eftersom det kom så mkt bilar, det var väl inte heller så smidigt... Dock bröt jag faktiskt inte ngn klack, tro det eller ej^^ På samhällen snackade vi massmedia. Intressant, faktiskt. Vi ska ju på studiebesök till GP den 29=) DET ska bli trevligt trevligt=) Gbg är aldrig fel=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela