Sara

Kall fredagmorgon i bibblan

Publicerad 2006-11-10 07:52:43 i Sakerna

Jag har för tillfället extrem längtan efter min säng, beroende på att jag inte tillbringat alls mkt tid där det senaste. Har inte tillbringat mkt tid hemma alls faktiskt. Har ju varit borta på kvällarna en massa nu. Igår kom jag hem 20.07. Sådär kul var det, äta och sova liksom... Jag hann faktiskt plugga på spanskaprovet igår, men jag kan fortfarande inte glosorna=S Dock går det nog bra, jag kan ju grammatiken=)

Rackarns, vad kallt det var när jag cyklade till bussen idag. Frost överallt, busskuren var helt igenfrostad och man såg inte ett piss... Och så ska jag cykla hem i eftermiddag också. Huu. Man kan ju alltid hoppas att Ugglan är sjuk så att vi slipper ha samhällskunskap, då kan jag åka hem med 2-bussen=) Dock har hon aldrig varit sjuk förut och är det säkert inte idag heller. Tycker inte om friska lärare. Dom är jobbiga=P

Har ingen aning om vad vi ska hitta på på håltimmen heller... Carin och jag kom fram til att vi skulle gå hem till ngn. Men den som bor närmast (utom min mormro) är Sandra, och vi har inte lagt fram idén för henne än... Kanske borde göra det snart, det får bli uppgiften på naturkunskapen...

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2006-11-10 10:00:19

Sackars dig Sara, måste vara jobbigt att inte ha sovmorgon som jag:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela