Sara

Orika jag...

Publicerad 2006-11-06 20:09:45 i Sakerna

Alltså, idag var det sviiiinakallt i skolan idag, man kunde ju inte sitta i cafeterian... Knappt. men, där satt vi iaf på lunchen och mobbade Lisa för henne extremlt stora händer/fingrar^^ Stackars Lisa=P Men, roligt hade vi iaf åt det=) Sen skolkade jag ju som sagt från idrotten och gick på ARG-möte som höll på i över en timme vilket gjorde att vi slapp matten också, yey=) Bestämdes mkt bra gerejer på ARG faktiskt. Bl a att jag (tillsammans med diverse andra) ska till Kristianstad den 24-26 för att gå på en utbildning, lätt trevligt det ska bli eller?^^

Det ligger f ö en iPod bredvid mig nu, en svart sprillans ny glänsande sak med 30 GB. Det tråkiga med det hela är att den inte är min, den är min rackarns rike brors... Han kan konsten att spara den grabben, fast det känns som om han inhandlar dyra saker titt som tätt, typ, filmkameror och foxkläder... Den killen är banne mig gjord av pengar, jag tror att jag borde lära mig av honom... Han skulle nog kunna lära mig många saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela