Sara

Sara är förvirrad

Publicerad 2006-11-20 20:11:44 i Sakerna

Jag pratade med Sandgren och Martin idag, eller försökte. Det är svårt att ha en normal konversation med dom. Dom är knepiga^^ Det tyckte flickorna också och sen konstaterade dom att alla killar från Floby har långt hår varpå jag påstod att dom inte alls har det. Dock fick jag ge mig när Lisa började räkna upp massa folk med hjälp av Matilda=P Ialf, jag gillar Martin och Sandgren, dom får mig alltsi glad, nästan. Så länge dom håller sig från sina jävla kvinnovärderingar.

Annars har dagen varit pisspiss. Jag fick cykla till bussen på pappas cykel (sadeln var jättehög) och kom nästan försent, sen kom jag på att jag glömt skridskorna och satt därför och frös hela gympalektionen. Sen frös jag hela dagen och konstaterade att jag hade feber, det har jag fortfarande, det blev ju inte bättre av att gå hem från bussen i blåst.

Det är en förvirrad dag idag.

Osäker på om skolan kommer att få se mig imorrn. Jag tror att jag eventuellt håller mig hemma.
För dom som nu eventuellt skulle bry sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela