Sara

Sara är glad!

Publicerad 2006-11-15 18:12:46 i Sakerna

Jag är glad idag, jätteglad=)
Fast jag har ingen aning om varför. Det har inte varit ngn speciell dag idag direkt...
Men, jag skulle kunna tänka mig att det beror på att vi körde Mr. Blue Sky på musiken idag. Och den är fruktansvärt bra. Och Erik sjunger fruktansvärt bra=P Dessutom har jag nästan lärt mig min stämma nu, och kommit på att det är lite mer stämsång på originalet som är apcool som jag ska övertala Daniel att vi ska köra=)

P g a min oförklarliga lycka idag så pratade jag en massa på utvecklingssamtalet. Min mamma sa att det var i stil med Mamma Rahm, och alla som känner henne vet ju hur illa det är^^ Jag var faktiskt torr i munnen, så mkt pratade jag^^ Dock tror jag inte att Berit misstyckte. Hon tyckte däremot att jag skulle satsa på MVG i alla ämnen och att jag skulle jobba på EU eftersom jag går språk. Hon tycke precis som Lisa att jag skulle BLI ngt.

Vi får väl se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela