Sara

Sara är pumsig

Publicerad 2006-11-27 20:49:28 i Sakerna

Okej, jag hade kul i Kristianstad, faktiskt. Även om endel saker bara blev knep.

Sov i ett rum med en massa Stockholmare, odiskreta Stockholmare. Värre än jag, faktiskt. Det mest odiskreta jag gjorde var att sätta igång Ninas överfallslarm och snacka om militärer när det sitter en bredvid mig och typ sover^^

Idag var dagen då jag borde varit hemma och sovit. Istället var jag i skolan, sjöng i ensemblen och klippte mig. Jag ar alldeles för mkt saker att göra. Den här veckan är sjuk. Jag kommer hem tidigt en dag, då ska jag plugga matte, eventuellt historia och spela flöjt som en galning (måste lära mig ta ett snyggt E2 på altflöjten). Helst ska jag hinna med att göra alla läxor, kunna "True Colours" på synth och kunna alla låtar till advent. Dessutom måste jag planera min helg...

Jag behöver jullov. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela