Sara

Sara är slut

Publicerad 2006-11-16 19:57:04 i Sakerna

Okej, jag gillar inte torsdagar inte alls. Det finns en bra sak med dom, det är flöjten. Och estetiskt val på morgonen. Annars är torsdagar skit. Idag på naturkunskapen roade jag mig med att riva sönder ett presentsnöre som jag hittade i Emelies pennfack. Sen knöt jag rosetter av strimlorna, ja, så aktiv var jag.
Spanskan var ungefär lika inspirerande, vi kollade på en film om en pilgrimsresa. I den medverkande bl a en tjej som absolut inte kunde sjunga även om alla andra (inklusive hon själv) tyckte det. Hon försökte sig på sopranopera. Huuu... Dock fick jag reda på mitt proc, MVG^^

Nope, jag är inte på så bra humör längre. Även om jag varit på topp igår och idag, men, ngn gång måste det ju ta slut. Ska bara ta mig igenom fredagen också. Och helgen ska jag tillbringa med att plugga livet ur mig. Plus en eventuell pubkväll, eller odencup eller vafan det nu blir.

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2006-11-16 22:17:55

Duktig du är då, har inte lust att göra mitt spanskaprov med?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela