Sara

Sara back from Gbg

Publicerad 2006-11-29 17:36:13 i Sakerna

Trevlig dag i Gbg idag=) Förutom att busschauffören inte hittade till Hovrätten så vi fick gå värsta omvägen. Han var helt borta den busschauffören... Iaf, väl på Hovrätten var vi försenade så vi fick lyssna på försvarsadvokaternas slutplädering. Det tog en och en halv timme och var jättetråkigt. Bläh. Sen gick vi till Nordstan och åt, hann med en sväng in på H&M också, shoppingabstinens eller vad?! Men, jag ska dra med mig Ida dit nästa helg. Visserligen kan jag inte handla ngt till mig själv, men iaf...

GP var jätteroligt=) Jag gillar tidningar=) Dessutom var hon som pratade riktigt bra. Vi fick tävla om vem som gjorde den bästa förstasidan, mitt lag kom tvåa=) Det var värsta svårt att tänka på allt som man skulle ha med och vad man inte skulle ha med.

Men men, nu ska jag plugga lite historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela