Sara

Sara har en bra dag

Publicerad 2006-11-28 18:57:07 i Sakerna

Hmm, en ganska bra dag idag faktiskt. Mot all förmodan.

Min datakunskapslärare lärde mig hur man sätter bilder i nivå med en text (jag vet PRECIS hur man gör) och jag skrev upp mig på bowling på friluftsdagen. Dessutom bestämde jag att jag ska ha filmkväll med Lottie på fredag, wiie gumms=) Dock måse jag kolla på Idol... Min mamma lovade att skjutsa mig till skolan imorrn också så jag slipper gå upp jättejättetidigt och åka buss. Min mamma är wonderful=)

Japps, jag är på riktigt bra humör idag faktiskt. Och det blir ju inte sämre av att lyssna på Il Divo^^
Och det är Ugly Betty ikv=)

Nu ska jag bara läsa lite historia också. Då har jag varit riktigt duktig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela