Sara

Sara har fikat^^

Publicerad 2006-11-17 17:53:38 i Sakerna

Hamen, det blev fika efter skolan, gött värre=) Och jag slog på stort med kladdkaka och varm choklad, det är mumma=) Så för tillfället känner jag mig uppblåst som en bulle^^ Men men, det får jag väl springa bort i helgen. Har nästan lovat mig själv att jag ska springa både imorrn och på söndag. Nästan=P

Om jag nu hinner springa imorrn^^ Lager kläckte ju precis ur sig att jag ska befinna mig på Odencup imorgon. Det ska bli treeevligt, träffa massa folk=) Sen ska jag med henne på pubkväll i Grolanda Bygdegård=P Vete fan vad jag ska göra där, faktiskt. Men det blri nog kul. Och cider är aldrig fel^^

Dagen idag då. En vanlig fredag, förutom att vi drog till musiken på håltimmen, det var lite småmysigt, och resten av tiden satt vi i cafeterian och skrattade åt saker jag inte har en aning om vad det var^^

F ö berättar Erik om mitt "smygtittande" (det var faktiskt INTE meningen) för varje person han möter. Jag kommer bli ökänd på hela Ålleberg=S Måste få den muppen att sluta, hur nu det ska gå till^^ Muta kanske, han kan få en chokladboll... Eller en plattång=P

Kommentarer

Postat av: Eliiiin ;P

Publicerad 2006-11-17 19:10:35

Vafan, han säger ju till alla att jag är cp-skadad, och PEKAR UT MIG! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela